جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

دل پیچه آقا پارسا

1391/10/22 5:28
نویسنده : مامان مرضیه
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

نمیدونم چرا این روزا مثل برق میگذره. تقریبا یک ماه پیش بود که تو دلم بودی و الان توی بغلم. این روزا برای من خاطرانگیزترین لحظات زندگیم هست. اینقدر ذوق زده شدم که باورم نمیشه الان مادرم. تعجب 

پارسای عزیزم روزهای قشنگ و شیرینی رو با هم میگذرونیم و شیرین ترین لحظه زمانیه که از شیره وجودم بهت میدم تا رشد کنی. البته عزیزم در کنار این لحظه های شیرین لحظه های سختی هم هست، مثل زردی شما. چند روز هم هست که دل پیچه گرفتی و شبا اصلا خوب نمیخوابی. منم مجبورم شما رو بغل کنم و تا سپیده دم کل خونه رو بگردم تا کمی آروم بگیری. 

ای کاش تمام سختی ها رو خودم یک تنه به دوش میکشیدم و شما هیچ درد و ناراحتی نداشتی. وقتی از دل درد به خودت می پیچی انگار که دنیا رو سرم خراب شده. ایشالله که زود خوب شی گل پسرم.

راستی امروز برای اولین بار من و بابایی شما رو حمام کردیم. حسابی بهمون خوش گذشت. هورا

الان هم شما فقط 5 دقیقه است که خوابیدی. الهی که من قربون اون خوابیدنت برم. خواب

با تمام وجود بهت عشق می ورزم. قلب  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دکتر آرمان
22 دی 91 10:22
چرا عکس از پارسا جون نذاشتید ب وب پسرم سری بزنید و نظر بدید ممنون می شم


ممنون که به وبم سر زدید. عزیزم عکس پسرم رو در ادامه مطلب گذاشتم.