جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

در 2 ماهگی پسرم چه میگذره...

1391/12/6 23:07
نویسنده : مامان مرضیه
273 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنیم

2 ماه و 16 روزه شدی!

همین دیروز بود که با آمدنت، نام مادر را بر من نهادند.

پارسای گلم

بودن با تو برایم شیرین ترین لحظه است. روز به روز عشقم به تو بیشتر بیشتر میشه. به حدی که وصف آن ناممکن!

پسرم

الان به تمام اطرافت با دقت نگاه میکنی و به آن ها خیره میشوی. هر تغییر و تحولی رو متوجه میشی، چون با هر گونه تغییری چشمای قشنگت از تعجب گرد می شن. وقتی بیداری با خودت بازی میکنی و همش آغو میگی.

وقتی باهات بازی میکنم ذوق می کنی و می خندی. سعی میکنی که بلند بخندی ولی نمیتونی، فقط صداهایی رو از ته حلق خودت درمیاری. چند روزه که خیلی به خوردن شصتت علاقه نشون میدی.

وقتی بهت میگم بگو بابا، ماما، دد و ممه، سعی میکنی که بگی، دهنت رو غنچه میکنی و تلاش میکنی که بگی، ولی نمیتونی. وقتی هم که نتونی کاری رو انجام بدی، گریه میکنی.

با حرص و ولع شیر میخوری، طوری که چند بار به سرفه کردن میفتی. وقتی باهات حرف می زنم با دقت گوش میدی و یه صداهایی از خودت در میاری. میخوای بگی که منم دارم حرف میزنم.

وقتی با خودت بازی میکنی، اگه بهت توجه نکنن، جیغ میزنی و با این کار ابراز وجود می کنی.

حسابی از آب خوشت میاد و می خندی. با همه مهربونی و بغل همه میری!

فقط خدا نکنه که خسته باشی! اونوقته که بغل هیشکی نمیری جز مامانی! منم همش باید بگردونمت و واست شعر بخونم تا بخوابی. این طوری حال میکنی دیگه !!!!!!!!!!!!

تقریبا خوب گردن میگیری ولی با این حال بازم باید مراقب باشم تا گردنت نیفته.

الانم راحت خوابیدی. تو خواب خیلی شیرینی.

اینم چند تا عکس خوشگل از عشقم ...

 

الهی که من قربون اون چشای قشنگت بشم

قلب عزیزم با تمام وجود می پرستمت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

MYTHEME20
6 اسفند 91 15:43
سال نو را با بنر های اختصاصی سال نو با عکس کودک دلبند شما تجربه کنید جهت زیباسازی وبسایت و یا وبلاگ بنرهای تخصصی را به ما بسپارید عکس و انتخاب رنگ با شما ساخت بهترین و تخصصی ترین بنر با مابا کمترین قیمت و کمترین زمان طراحی انواع تقویم و زیباسازی وبلاگ خودرا به ما بسپارید جشن تولدی زیبارا با ما تجربه کنید طراحی انواع تم و گیفت هایی زیبا برای مهمان های شما بهترین هارا از ما بخواهید سلام طراحی انواع قالب خود را ب ما بسپارید تغییر هیدر بالای وبلاگ و وبسایت فقط 7000 گذاشتن عکس در قسمت های مختلف وبلاگ مثلا در قسمت موضوعات فقط 3000 ساخت انواع بنر فلشر لوگو ارم ونشان فقط 5000 راه اندازی وبلاگ از پایه 15000 این هم یکی از وبلاگهای طراحی شده توسط mytheme20 طراحی تقویم فقط 1000 http://jojoo2012.niniweblog.com/ موفق باشید
مامان مریم
14 اسفند 91 10:54
الهی باورت میشه هر روز میومدمم ولی فک میکردم همون پست قبلیه...الهی چقده ناز شده پسرت مرضیه جون..قربون چشاش..خیلی شبیه صدرا پسر دوستمه...ببوسش از طرف من..


قربونت مریم جونم نظر لطفته
شما هم مهتاب جونمو ببوس عزیزم


مامان مریم
15 اسفند 91 11:29
عزیزم برای مسابقه دعوتت کردم


ممنون گلم
بوس بوس
بهار مامانه برسام
20 اسفند 91 4:29
ای جونم ناز دار پسملیه این ناناز پارسا
من اول میخواستم اسم پسملیم و بزارم پارسا ولی بعد نظرم عوض شد
این پسملی هم اسمش خوشمله هم خودش خوشمل موشمله
خدا براتون نگهداره این پسملی رو


ممنونم عزیزم نظر لطفته