جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

کنترل 4 ماهگی

1392/1/20 21:33
نویسنده : مامان مرضیه
198 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بردمت بهداشت برای چکاپ ٤ ماهگی. خدا رو شکر رشدت خیلی خوب بود. وزنت ٦/٥ کیلو، قدت ٦٥ سانت و دور سرت هم ٤٢/٥ بود.

واکسن هم باید میزدی. این بار خیلی اذیت شدی. خیلی هم گریه کردی. متاسفانه تب کردی. هر 4 ساعت یکبار بهت قطره استامینوفن میدادم و پاشویه ات هم میکردم. شکر خدا درجه حرارت بدنت از 38/5 بالاتر نرفت. به هر حال دیشب از بدترین شبای عمرم بود. خیلی گریه کردم. بابایی منو دلداری میداد و میگفت که فردا حالش خوب میشه.

امروز صبح حالت خیلی خیلی خوب بود. فقط جای واکسنت مونده. اونم ایشالله که زود خوب میشه. از خدا میخوام که همیشه سالم و تندرست باشی و هیچ مادری نبینه که میوه دلش درد بکشه. الهی آمین...

 

الهی که من قربونت برم عزیز مامان

اینجا تب کردی و من دستمال خیس گذاشتم روی پیشونیت تا تبت بیاد پایین

اینم جای واکسنت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی مامی آندیا
21 فروردین 92 16:15
آخی منم این روزا رو تجربه کردم میدونم خیلی سخته .


این سختی هاست که باعث میشه قدر لحظات شیرین رو بیشتر بدونیم.
همیشه خوش باشی دوست عزیزم
مامان مریم
29 فروردین 92 18:50
پسرمون دیگه داره بزرگ میشه...چقد روزا زود میگذرن مرضیه جون..


از یه طرف دوست داریم زود بزرگ شن، از طرف دیگه دلمون برای این روزای قشنگ تنگ میشه...
مامان مریم
10 اردیبهشت 92 18:28
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود
و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .



مامان مریم عزیز از لطفت بینهایت سپاسگذارم
روز شما هم مبارک...