جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

در 4 ماهگی آقا پارسا چه می گذرد

1392/2/19 3:37
نویسنده : مامان مرضیه
182 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

خیلی بامزه شدی. روز بروز خوشمزه تر و تو دل بروتر... قهقهه

با صدای بلند ذوق میکنی و داد می زنی. وقتی باهات بازی می کنم یا حرف میزنم، حسابی هیجانی می شی و دست و پاهات رو تکون می دی.

حرکت دستات رو نگاه می کنی. با تعجب به چیزهای جدید خیره میشی و چشمات از تعجب گرد میشن. هر چیزی رو که به دستت میدم میگیری و سریع توی دهن می کنی.

وقتی به شکم می خوابونمت، باسن و شکمت رو بالا می یاری و سعی می کنی که بری ولی نمی تونی. فقط یه خورده با کمک پاهات می خزی. تعجب

همزمان دست ها و پاهات رو بلند میکنی و بالا میگیری، بعد محکم روی زمین میزنی.

به طرف اشیا دست دراز می کنی و حرکت اونا رو دنبال می کنی. افراد آشنا رو می شناسی و براشون ذوق می کنی. افراد غریبه رو که میبینی، اول خوب با دقت نگاهشون می کنی بعد براشون لبخند می زنی.

کم کم داری دندون در میاری. چون همش آب از دهنت میاد و لثه هات درد میگیرن. همش دوست داری دستمو بگیری و تو دهنت کنی و محکم فشار بدی. این چند وقت خیلی ناآروم شدی و مدام گریه میکنی. یا باید بغلت کنم یا بگردونمت. شبا هم تا ساعت ٣:٣٠ بیداری اوه

وقتی خودت رو تو آینه میبینی، می خندی و ذوق میکنی. بچه های کوچیک رو که میبینی، بهشون می خندی و دستات رو تکون میدی.

قلبپارسای عزیزم از اینکه تو رو دارم، به خودم می بالم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوچولو
19 اردیبهشت 92 18:07
سلام عسیسم مرسی لطف دارین..منم اسم پارسا رو دوست دارم.خیلی..پسر منم 4 ماه و خورده ای.داره میره 5 ماه..پارسای گل رو ببوس خاله ای..لینک کنیم همدیگرو؟؟


ممنون که سر زدی گلم
با افتخار لینک شدید.
بوس بوس
مامان کوچولو
19 اردیبهشت 92 23:56
سلام عسیسم..پارسای منم تقریبا هم ماه پارسای شماست..دوستای خوبی میتونیم برای هم باشیم ایشالا..لینک کنیم همدیگرو خاله؟؟
مامان کوچولو
20 اردیبهشت 92 3:43
خواهش میکنم مامانی..
منم با خوشحالی فراوون لینکتون کردم خانومی..مرسی.


ممنون عزیز دلم
مامان مریم
23 اردیبهشت 92 12:07
تا 3:30 چیکار می کنی تو وروجک من...دیگه داری واسه خودت مردی میشی ها...


شیطون نه خودش میخوابه نه میزاره ما بخوابیم