جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

کنترل 6 ماهگی

1392/3/22 3:16
نویسنده : مامان مرضیه
198 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جونم

روز 1 شنبه رفتیم خانه بهداشت برای چکاپ 6 ماهگیت. وزنت 7 کیلو، قدت 68 سانت و دور سرت هم 44 سانت بود. همه چی خوب بود، فقط یه خورده وزنت کمه. ناراحت بهم گفتن که دو هفته دیگه هم برای کنترل وزنت باید برم. از این ماه هم باید غذای کمکی رو شروع کنم. هفته اول فرنی و هفته دوم حریره بادام.

واکسن 6 ماهگیت هم زدی. خوشبختانه تب نکردی و از این بابت خیلی خوشحالم ولی خیلی گریه کردی. دلم برات کباب شد... گریه الهی که مامان فدای اون اشکات بشه.

شکر خدا دیگه واکسن نداری تا یکسالگی.

فعلا شش ماه از این واکسنا راحت شدیماااااااااااا. آخ جون خیال باطل

 

 

اینجا آقا پارسا از خانه بهداشت برگشته. قربون اون چشمای قرمز و ورم کردت برم.

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مریم
22 خرداد 92 17:34
ای جوووونم چقد چشاش قرمز شده...کاش یه راه دیگه ای غیر واکسن برای بچه ها کشف میکردن..گناه دارن خوب


آره عزیزم کاش یه راه دیگه ای بود
هر وقت واکسن میزنه نصف عمر من کم میشه
مامان کوچولو
23 خرداد 92 22:27
نازی خاله ای..ماشالا ب چشمای قشنگت..ایشالا وزن گیریت یه عالمه تر میشه و خوردنی تر از الانت میشی خاله..بووووووووووووووس


قربونت عزیزم
ایشالله خدا از دهنت بشنوه عزیز دلم
بوووووووووووووووووووووووووس