جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

امروز خوشحالم

1392/5/6 11:42
نویسنده : مامان مرضیه
256 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای مامان

امروز رفتیم بهداشت  برای کنترل وزنت. آخه این ماه خوب وزن نگرفته بودی دوباره باید می بردمت. وزنت 7700 شده بود. خیلی خوشحال شدم. آخه مامانی خیلی نگران وزنت بود. حالا خیالم یه خورده راحت تر شد.

ایشالله که تپل تر شی شیطون مامان. الانم راحت خوابیدی. خوابای خوش ببینی عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

fandoghiyebarfi
8 مرداد 92 14:12
خدا رو شکر پارسا نانازی..مرضیه جون دیدی گفتم تپلی میشه مامانی..


قربانت سپیده عزیزم

SaYa
11 مرداد 92 15:27
سلام مرضیه جون خوبی؟اول از همه بابت وزن خوب پارسا جان بهت تبریک میگم و خوشحالم از اینکه نگرانیت برطرف شد
عزیزم میشه گفت یه مدت طولانی برای من کامنت گذاشته بودی ولی من برای مدتی سعی کردم از این فضای مجازی دور باشم و بعدا به مرور زمان بیام اینجا دوباره
وقتی کامنت قشنگتو خوندم و دیدم چطور خیلی راحت حرفاتو زدی و مثلیه دوست قدیمی جملات پرمهرت شنیدم خیلی خوشحال شدم عزیزم و امیدوارم که تو هر لحظه از زندگیت در کنار پسر گلت و همسر مهربونت شاد و سلامت باشی عزیزم....برات بهترینارو آرزو دارم عزیزم


سایا جونم شما به من خیلی لطف داری عزیزم
ممنون از حضور گرمت
بازم پیش ما بیای منتظرتم
منم برای شما بهترین ها رو آرزومندم و امیدوارم که همیشه شاد باشی
ستاره
12 مرداد 92 1:41
سلام عزیزم
ممنون که سر زدی وب باحالی داری
موفق باشی


سلام گلم
خواهش میکنم.
نظر لطفتونه بازم پیش ما بیاین.
fandoghiyebarfi
13 مرداد 92 21:33
نازی خاله دلم برات تنگ شده بود..


دل به دل راه داره گلم
fandoghiyebarfi
18 مرداد 92 15:56
مرضیه جونم عید شما و پارسا جونم مبارک..بوووووووووووووس


ممنونم سپیده عزیزم
عید شما هم مبارک
بووووووووووووووس
fandoghiyebarfi
23 مرداد 92 15:19
مامانی کم رنگی..


مگه این فسقلی وقت برای آدم میذاره...