جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

پسرم یک ماهگیت مبارک

1391/10/21 22:52
نویسنده : مامان مرضیه
1,172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر

خوبی عزیزم؟

ایشالله که همیشه سالم و تندرست باشی عزیز دلم.

دو روز پیش یک ماهت تموم شد. اصلا باورم نمیشه که الان یک ماهه و یک روز و 11 ساعت و 37 دقیقه است که با قدمای نازت، کلبه کوچیک ما رو نورانی کردی.

قلب پسرم یک ماهگیت مبارک.قلب

باید زودتر از اینا میومدم و بهت تبریک میگفتم اما اینقدر مشغول شما شدم که حتی به کارای خونه هم نمیرسم.

سعی میکنم که زود به زود به وبلاگت سر بزنم. 

اینم یه عکس خوشگل از گل پسرم در یک ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
24 دی 91 16:13
مبارکت باشه پارسای قشنگم...چش هم بزنیم آقا کوچولومون یه ساله میشه ایشاله....ببوسش برام


مامان مریم عزیز ممنون از لطفت. شما هم مهتاب جونو از طرف من ببوس.