جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

گل پسری سینه خیز می رود

1392/2/29 4:20
نویسنده : مامان مرضیه
190 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جونم

الان سه روزه که سینه خیز میری. تشویق اولش که سعی میکردی بری، دنده عقب می رفتی قهقهه ولی الان قشنگ مستقیم میری. وقتی مانعی هم سر راهت قرار میگیره، دیگه نمیتونی جلوتر بری. اون وقته که شیطون مامان میزنه زیر گریه تعجب

دو روز پیش داشتی واسه خودت میرفتی که یهو سر قشنگت خورد به پایه صندلی. یه خورده هم گریه کردی. گریه الهی که مامانی بمیره برات عزیز دلم ناراحت 

تازه این اولشه. خدا میدونه که چقدر کارم سخت تر شده. الان دیگه باید شش دنگ حواسم به شما باشه. نگران

خدا خودش به خیر بگذرونه فرشته 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ایمان جون
30 اردیبهشت 92 6:51
عزیز دلم, دلم برای کارات غنج میره,بچه ها تو این سن خیلی شیرین و دوست داشتنی ان
مامانی کجاشو دیدی بذار یه کم دیگه بگذره و پارساجونی بزرگتر بشه


منم عاشق این شیرین کاریشون هستم. کاش این روزا هیچ وقت تموم نمیشد...
مامان مریم
31 اردیبهشت 92 16:27
خدا نکنه عزیزم...ای جوون قربون اون سر کوچولوت...از ین به بعد دیگه پارسا کوچولومون شیطون میشه...


قربونت عزیزم
مامان ایمان جون
2 خرداد 92 11:45
پارسا جووووووونی روزت مبارک عزیزم


ممنونم عزیزم
منم این روز قشنگ رو به ایمان جونم تبریک میگم.
مامان کوچولو
2 خرداد 92 16:09
قربونت برم خاله ای ماشالا..ایشالا که زودتر راه بیفتی..هم تو هم پارسای من..


ایشالله عزیزم
الی مامی آندیا
2 خرداد 92 23:38
ماشاالله به این پسر فرز و زرنگ


زنده باشی عزیز خودم بوس بوس
مامان ایمان جون
8 خرداد 92 10:00
پارسا جوووووووونی من قالب جدید مبارک
خیلی قشنگه دست مامان مرضیه گل درد نکنه بوووووس


قربونت عزیز دلم
بووووووووووووس
یاسمن مامان پرهام
14 خرداد 92 1:47
عزیزم مرسی به وب پسرم سر زدی.از کجا وب منو پیدا کردی؟گل پسرتو ببوس


ممنون از حضور گرمت
شما هم پسر گلت رو ببوس
مامان کوچولو
17 خرداد 92 16:08
سلام مامانی.خوبین پارسا کوچولو خوبه ببوسینش..


سلام به روی ماهت عزیزم
شما هم پارسا جونو ببوس
مامان مریم
18 خرداد 92 9:41
عزیزم کجایی پس؟خبری از پارسا کوچولومون نیست...دلمون تنگ میشه خوب


قربون اون دلت بشم من خاله جون ...
مامان ایمان جون
18 خرداد 92 12:05
مامانی چرا پست جدید نمیذاری؟دلمون برای پارسا جووونی تنگید زودتر به روز شید
راستی شما رو به مسابقه وبلاگی دعوت کردم بیا وبمونو ببین.


مگه این فسقلی برای آدم وقت میذاره
ممنون گلم