جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

مسابقه

1392/3/18 23:36
نویسنده : مامان مرضیه
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم. این پست یه مسابقه وبلاگی هست...

از دوست گلم مامان ایمان جون تشکر میکنم که منو به این مسابقه دعوت کردند. قلب

بزرگترین ترس از زندگی: از دست دادن خانواده

اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟ میرفتم خونه مادر شوهرم ببینم در مورد من چی میگن. خنده

اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یه آرزو بین5 الی12حرف رو داشته باشه اون آرزو چیه؟ سلامتی نی نی ها 

از بین سگ,اسب,پلنگ,عقاب و گربه کدوم رو دوست داری؟ اسب

کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ فوتبالیست ها، دوقلوهای افسانه ای و تام و جری

در پختن چه غذایی تبحر نداری؟ کباب کوبیده (یعنی خودمو کشتماااااااااا ولی مثل بیرون نمیشه)

اولین واکنش موقع عصبانیت؟ داد زدن

با مرغ ,دریا,اورانیوم جمله بساز. اورانیوم با ما کاری کرد که مرغ های دریا به حالمون زار بزنن.

دو بیت شعری که خیلی دوست داری. اگر روزی تو را کردم فراموش  بدان شمع وجودم گشته خاموش  شمع من زیارت میکند پروانه را  من به قربان میروم خواننده این قطعه را

اگه بتونی با تونل زمان به یه روز از زندگیت در حال,آینده و یا گذشته برگردی به کدوم روز برمیگردی؟ لحظه تولد پارسا جونم

چه رنگی هستی؟ چرا؟ آبی کم رنگ آخه خیلی آرومم میکنه.

اگه قرار باشه از ایران بری کجا میری؟ لندن

بهترین اس ام اس تو باکس گوشیت؟ خوبان را باید روی چشم ها گذاشت... کجایی؟ چشم هایم بهانه ات را را گرفته اند...

اگه قرار باشه سه تا از آشناهاتو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر کی هستند؟ مامان و بابام با شوشو (پارسا فسقلی هم که تکه ای از وجود منه) قلب

اگه قرار بود کسی رو ملاقات کنی چه کسی؟ زینب از صمیمی ترین دوستامه

اگه قرار باشه یه لغت از زندگیت حذف کنی اون چیه؟ مرگ

اسم دیگه وبلاگت؟ تکه ای از قلبم

خودتو شبیه چه میوه ای میدونی؟ نارنگی

سه خصوصیت اخلاقی بدت چیه؟ حساس بودن، زودرنج بودن، گیر دادن به مسائل کوچیک

کاشکی...... بر میگشتم به دوران کودکیم....

و حالا منم سه تا از دوستای عزیزمو دعوت میکنم به این مسابقه:

سپیده جون مامان پارسا جون

الهه جون مامان آندیا کوچولو

مامان سایدا جون

قلبقلبقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سایدونه یه دونه
18 خرداد 92 23:57
سلام مامانی
مرسی از اینکه منو دعوت کردی یکی دیگه از دوستان لطف کردن منو به این مسابقه دعوت کردن ولی من هنوز نمیدونم آخر این ماجرا یعنی مسابقه چی می شه؟


خواهش میکنم عزیزم.
منم نمیدونم.
ولی برای سرگرمی خوبه...
مامان مریم
20 خرداد 92 18:22
خیلی بامزه بود ...مخصوصا جمله سازیت خدااااا بود