جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پارسا کوچولو

هدیه روز پدر

1393/2/24 11:19
نویسنده : مامان مرضیه
610 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

بالاخره دیروز مامانی موفق شد که بره بازار و برای بابایی کادو بخره. تو هم خیلی خوشحال بودی. توی راه همش برای خودت میخوندی. انگار میدونستی که داریم میریم خرید. خنده

البته با توی وروجک سخته بریم بیرون. چون یه جا بذارمت، دوتا پا داری، دوتا پای دیگه هم قرض میگیری و عین فرفره غیب میشی. در نتیجه به مامانم گفتم که همراه ما بیات تا کمکم کنه. ببین تو رو خدا خندونک

از طرف خودم برای بابایی یه پیراهن خوشگل خریدم. از طرف شما یه کمربند. بابایی از کمربنده بیشتر خوشش اومده بود. ایشالله که مبارکش باشه و به شادی ازش استفاده کنه. محبت

پی نوشت: روز مادر بابایی برام سنگ تموم گذاشته بود. از طرف خودش برام کفش مجلسی خرید و از طرف شما یه تی شرت خیلی خوشگل. از بس که خوشگله دلم نمیاد زیاد بپوشم. قه قهه دستش درد نکنه. خداییش بابایی هم در حق من و هم در حق شما خیلی مهربونه. هر کاری هم که ما انجام بدیم نمیتونیم قدر دان زحمتای اون باشیم.

پسندها (2)

نظرات (1)

سپیده..مامانه پارسا
27 اردیبهشت 93 19:33
سلام مرضیه جون بالاخره اومدیــــــــــــــــــــــــن نگران بودم یه مدت..اخه این همه غیبت؟؟؟؟؟دلمون تنگ شده بود