جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پارسا کوچولو

پارسا مریض می شود

1393/3/9 21:26
نویسنده : مامان مرضیه
464 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

الان چند روزه که کل بدنت قرمز شده و یه خورده هم متورم شده. دیشب بردیمت دکتر. آقای دکتر گفت که اینا کهیره. پسرت یه چیزی خورده و بدنت به اون ماده حساسیت داشته. نمیدونم پسرم چکار کنم. آخه تو که چیز جدیدی نخوردی.

یه خورده هم تب کردی. بهت شیاف زدم تا تبت بیاد پایین. داروهاتم که مرتب بهت میدم. البته با چه مصیبتی!

امروز بردمت حمام و ماست، حنا و سدر رو با هم مخلوط کردم و روی بدنت مالوندم. ایشالله که بهتر شی.

کاش مامان میمرد و این روزا رو نمیدید. این روزا من و بابایی خیلی داریم غصه میخوریمگریه

پسندها (2)

نظرات (5)

سپیده..مامانه پارسا
10 خرداد 93 11:45
سلام مرضیه جون پارسا هم اینطوری شده بود بردیم دکتر گفت سرخک گرفته..تب هم میکرد.
مامان مرضیه
پاسخ
سپیده جونم یه جای بدنش که قرمز میشه بعد از چند ساعت میره یه جای دیگه از بدنش قرمز میشه. نمیدونم چی بگم تا حالا دو بار دکتر بردمش هر دوتاش گفتن کهیره
سپیده..مامانه پارسا
12 خرداد 93 23:11
مرضیه جون سلام پارسا جون بهتر شد ایشالا؟
مامان مرضیه
پاسخ
آره عزیزم شکر خدا خیلی بهتره ممنون از پی گیریت
مامان بردیا شیطون
13 خرداد 93 18:47
وای عزیزم ایشالا زود خوب میشه.....
مامان مرضیه
پاسخ
ممنون گلم
مامان بردیا شیطون
13 خرداد 93 18:47
اگه كسی رو دوس داری ... نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هر دوشون مهمون زودگذرن !!! براش" آسمون باش" كه همیشه بالای سرش باشی
مامان بردیا شیطون
13 خرداد 93 18:53
با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین
مامان مرضیه
پاسخ
با افتخار لینک شدین