جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

انتخاب نام وروجک

1391/9/11 6:09
نویسنده : مامان مرضیه
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

حالت خوبه نفسم؟ الان ٣٦ هفته و ٦ روزه که تو دلم ورجه وورجه میکنی. چقدر لذت بخشه وقتی که تو تکون می خوری. میدونم که یه روزی دلم برای این تکونای شیرینت تنگ میشه. هر وقت باهات حرف می زنم کلی تکون میخوری و بهم می فهمونی که داری گوش میدی. الهی که من قربونت برم عزیز خودم.

نی نی گلم یکی از سخترین کار ما مامانا و باباها، انتخاب نام زیبا برای نی نی های نازشونه. نامی که هم زیبا باشه، هم معنای زیبایی داشته باشه و هم برازنده.

بعد از کلی جستجو و تلاش، تصمیم گرفتیم که اسمتو "پارسا" بذاریم. پارسا یعنی پاکدامن.

امیدوارم که از نام زیبایت راضی باشی تا من و بابایی شرمنده روی ماهت نباشیم.

پارسای گلم

مادربزرگم از شیراز اومده تا موقع تولد نتیجه اش، اینجا باشه. با اینکه تو رو ندیده، خیلی دوست داره و کلی قربون صدقت میره.

راستی خاله جونم دو دست لباس تابستونی برات دوخته. دستش درد نکنه.

گل پسرم همه منتظر ورودت به این دنیای زیبا هستن و برای دیدن روی ماهت ثانیه شماری میکنن.

ثمره عشق مامان و بابا، تو رو به خدای بزرگ میسپارم و امیدوارم که سالم و سلامت بیای تو بغلم.

خیلی خیلی دوست دارم گلم.

یه ماچ آبدار از طرف مامانی.ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مریم
11 آذر 91 8:03
سلام عزیزم بهت تبریک میگم ..هم بابت اسم قشنگی که برای گل پسرمون انتخاب کردین هم واسه اینکه چیزی نمونده...باورت میشه منم لحظه شماری میکنم پارسای خوشگلمو ببینم..امیدوارم پارسا و مهتاب دوستای خوبی برای هم باشن...راستی میتونم اسمتونو بدونم؟!=


ممنون از محبتت مامان مریم عزیز
منم امیدوارم که پارسا و مهتاب جون برای هم دوستای خوبی باشند.
الی مامی آندیا
24 آذر 91 23:30
مبارک باشه چه اسم قشنگی واسه کوچولو انتخاب کردی . هم اسم خواهر زاده منه


ممنون عزیزم