جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

یک خبر غیر منتظره

1391/8/15 4:38
نویسنده : مامان مرضیه
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی نازم

دماغت چاقه؟ چه خبر از دنیای کوچیکت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان ٣٣ هفته و یک روزه که تو دلم زندگی میکنی. دیگه تا دیدن روی ماهت چیزی نمونده نازنینم. قلب

روز ٥ شنبه رفتم سونوگرافی تا از وضعیتت مطلع شم. شکر خدا همه چی برای زایمان طبیعی عالی بود. خدا رو شکر لبخند

فقط یه چیزی از خانم دکتر شنیدم که خیلی تعجب کردم. تعجب که چه عرض کنم، جا خوردم. تعجب

خانم دکتر گفت که نی نیت پسره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از تعجب داشت شاخم در میومد. آخه میدونی چیه عزیزم برای من دختر و پسر که فرقی نداره. مهم سلامتی شماست عزیز دلم. تعجب من از اینه که تو ٤ ماهگی خانم دکتر گفته بود، دختره !!!!!!!!!!! منم نزدیک به ٤ ماه شما رو دخترم صدا میزدم. 

همه اینا بماند عزیز دلم. باید تا موقع تولدت صبر کنم که بالاخره دخملی یا پسمل. مهم سلامتی و تندرستی شماست. مهم وجود توست که ٧ ماه و ١٩ روزه با شیره دلم عجین شده و روز به روز عشقم به تو بیشتر. عزیزم با اینکه ندیدمت و نمیدونم که چه شکلی هستی، عاشقتم و زندگی بدون تو برام معنا و مفهومی نداره. تو دلیل زنده بودن من هستی. از همین جا خداوند را شاکرم که شما، فرشته آسمونی رو به من هدیه داده و قول میدم که با دل و جان ازت خوب مراقبت کنم.

می بوسمت فرزندم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی مامی آندیا
15 آبان 91 11:31
وای چه خبر غیر منتظره ای حتما خیلی جا خوردی آخه چهار ماه به دختر بودنش عادت کردی . تا دوباره قبولش کنی سخته . ولی به قول خودت دختر و پسر نداره مهم سلامتیشونه
مامان مریم
18 آبان 91 7:48
چه جالب...مهم سلامتیش بوده که خدا رو شکر همه چی خوب بوده...خیلی مراقب خودت و کوچولوی قشنگت باش...دیگه چیزی نمونده..


مامان مریم
از لطفت بسیار ممنونم