جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

انتظار

1391/9/16 1:52
نویسنده : مامان مرضیه
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرمقلب

حالت خوبه مامانی؟ من که حالم خیلی خوبه. فقط منتظر شما هستم. آه دلبندم نمیدونی که چقدر برای دیدنت لحظه شماری میکنم. با هر کوچولو دردی فکر میکنم که الان موقعشه! ولی بعد چند دقیقه میفهمم که سر کارم گذاشتی. آخه شیطون من پس کی میای. الان ٣٧ هفته و ٤ روزه که تو دلمی. فکر کنم حسابی داره بهت خوش میگذره که نمیای؟؟؟؟؟؟؟؟قهقهه

نمک زندگیم فقط یه قول به مامان بده که سالم و سلامت بیای بغلم. منم تو رو به خدای بزرگ میسپارم. ایشالله که به موقع و سر وقتش بیای نفسم. خیلی دوست دارم جیگر.

از همین جا می بوسمت همه عمرم. راستی بابایی هم می بوستت.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مریم
20 آذر 91 18:43
وای چه هیجان انگیزه...بیصبرانه منتظر اومدن گل بسرم...راستی بهترین دوستمم هم اسم شما بود....


امیدوارم که دوستای خوبی برای هم باشیم.


مامان مریم
30 آذر 91 14:19
سلام عزیزم..چند وقته نیستی خبریه؟؟؟پارسامون اومد؟؟امیدوارم هر چه زودتر با خبرای خوب بیای.


سلام عزیزم
ممنون که به یادم بودی. آره با خبرای خوش اومدم...