جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

روز چهاردهم

1391/10/8 3:34
نویسنده : مامان مرضیه
248 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای گلم

اولین بار که بردمت بهداشت چهار روزت بود. سوم دی، برات نوبت زد تا قد و وزنتو بگیره. اون روز دقیقا چهارده روزت بود. با بابایی رفتیم.

شکر خدا همه چی خوب بود. تو این دو هفته وزنت از 2900 به 3500، قدت از 48 به 51 و دور سرت هم از 33 به 5/35 رسیده بود. قطره مولتی ویتامین هم بهم داد تا روزی 25 قطره بهت بدم.

هم شیر خوب میخوری هم راحت میخوابی. پسر آرومی هستی و منو اذیت نمیکنی.

الهی که من قربونت برم. خیلی خیلی دوست دارم نفسم. قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مریم
8 دی 91 8:24
خدا رو شکر که حالتون خوبه..خیلی خوشحالم که این پستا رو میخونم...هر دوتونو میبوسم...وبراتون روزای شاد وپر از سلامتی آرزو دارم..


مامان مریم عزیز از لطفت بسیار ممنونم
منم شما و فرشته قشنگتو میبوسم. بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.