جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

آقا پارسای سه ماه

1391/12/20 5:30
نویسنده : مامان مرضیه
267 بازدید
اشتراک گذاری

 قلب عزیزم سه ماهگیت مبارک قلب 

پسرم زمان مثل برق میگذره و خیال ایستادن هم نداره. پس بیا قدر این با هم بودن ها را بدانیم تا حسرت این روزهای شیرین را نخوریم.

 

اینم چند تا عکس خوشگل از سه ماهگی گل پسری...

قربون اون خنده نازت بشم

چقدر تو خواب شیرینی

ماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ایمان جون
20 اسفند 91 11:27
وای عزیزم چه گل پسریه.چقدر ناز خوابیده مثل فرشته هاست.
به ما سر بزنید خوشحال میشیم.


نظر لطفته ممنون که اومدی. چشم حتما سر میزنم
مامان ایمان جون
21 اسفند 91 0:24
خواهش میکنم عزیزم.من هم شما رو می لینکم.


باعث افتخار منه خانمی
ممنونم
بهار مامانه برسام
21 اسفند 91 5:19
وای...وای.....وای از این عمر که مثل یک پلک زدن لحظات شیرینش میگذره و تا بخوای این شیرینی رو مز مزه کنی میبینی ای دل غافل که چه زود دیر میشه........
اره گلم واقعا درست گفتی انگار همین دیروز بود که خدا هدیه ی بهشتی خودش رو به من داد.....چه زود میگذره
خدا خیلی مهربون و بزرگواره که به ما فرشته های پاک و معصومش رو هدیه میده کاش در این اندک مجال بودن قدر بدونیم و حرمت بزاریم به این تقدس الهی و قدر شناس محبت خدا باشیم واسه این نعمت بزرگی که به ما عطا کرده
در اصل خداوند منان نعمت رو بر ما تموم کرده چه نعمتی والاتر و باشکوه تر از این هدیه های بهشتی که خدا به ما داده هدیه ای به نام پارسا هدیه ای به نام ایمان هدیه ای به نام برسام و هر نام دیگه ای نام این فرشته ها هر چی باشه فرق نداره مهم اینه که همشون فرشته های بهشت خداوند بزرگ و مهربونی هستن که کریم و بخشنده ای مهربونه و خالقی قادر و عاشقی بی نظیره
امیدوارم خود خدای مهربون حامی و پناه این فرشته های پاک و معصوم باشه
الهی امین


الهی آمین
ایشالله که بتونیم خدای بزرگ را آن گونه که شایسته است، بابت این فرشته های آسمونی سپاس گوییم.
بهار مامانه برسام
21 اسفند 91 5:22
ناز گلم لینکتون کردم و خوشحالم از اینکه با مامان مهربونی مثل شما اشنا شدم
و روی ماه فرشته ای معصوم و زیبا رو که اسم زیباش پارسا ست دیدم
خدا این فرشته ی ناز رو براتون از هر شر و بدی و بلا در امان نگه داره
امیدوارم همیشه شاد و سلامت و موفق و پیروز باشید


ممنونم عزیزم منم خوشحالم که با مامان عزیز و دوست داشتنی مثل شما آشنا شدم.
برای شما و آقا برسام جونم بهترین ها رو آرزو میکنم.
از طرف من این فرشته آسمونی رو ببوس.
مامان مریم
23 اسفند 91 14:40
مرضیه جونم بهت تبریک میگم ..ماشاله پارسا داره هر روز شیرینتر و ماه تر میشه..برام ببوسش یه عالمه البته دستاشو...دوستون دارم


قربون محبت و توجهت عزیزم
شما هم مهتاب جونمو یه دل سیر ماااااچ کن
منم خیلی خیلی شما رو دوست دارم گلم.
مامان ایمان جون
28 اسفند 91 9:36
لحظات از آن توست آبی,سبز,سرخ,سیاه,سفید...........
رنگهایی را که بایسته است به آنها بزن روزهایت رنگارنگ.سال نو مبارک


گلم سال نو شما هم مبارک
بهترین ها رو برای شما و خانواده عزیزتان آرزو میکنم.
ایمان جونمو ببوس عزیزم


مامان مریم
28 اسفند 91 17:54
شب را


در می نوردم


و ز تاریکی گریزی ندارم


می دانم روشنایی در راه است


و فانوس عالم گونت


روشنی مهتاب


به تن دارد


نوروز مبارک


سال نو بر شما مبارک گلم


ایام به کام




بهار مامانه برسام
4 فروردین 92 22:08
روزگارت بر مراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از هر غصه دور
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند سرنوشتت تابناک
جسم و روحت پاک پاک
دوست گلم نوروزت مبارک


عزیزم عید شما هم مبارک
ایشالله سال خوبی داشته باشین
بوس واسه برسام جون
مامان ایمان جون
15 فروردین 92 18:58
سلام مامانی کجایی؟
من هر روز میام به وبلاگتون سر میزنم ولی هربار دست خالی بر میگردم
نمیخوای چند تا عکس جدید برامون بذاری؟حتما پارسا جونی خیلی ماهتر شده.بوووووووووووس برای پارسا گلی


سرم حسابی شلوغ بود
ممنونم از توجه و محبتت عزیزم
می بوسمتون
سایدونه یه دونه
5 خرداد 92 15:18
ماشالا چقد معصوم و ناز گرفته خوابیده اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


قربونت عزیزم
چشم حتما باعث افتخار منه گلم بوس