جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

پسرم در سه ماهگی

1392/1/18 18:38
نویسنده : مامان مرضیه
560 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسل این روزا حسابی خوشمزه شدی. خوشمزه دلم می خواد بخورمت جیگر طلا...

الان دیگه دستاتو بهم می رسونی و با دقت نگاشون میکنی. با صدای بلند می خندی و جیغ می زنی. دستاتو روی زانو میذاری. وقتی دستای قشنگتو می گیرم روی پاهات می ایستی. غلت می زنی البته علاقه چندانی هم به غلت زدن نداری و بیشتر تلاش میکنی از جات بلند شی ولی نمیتونی.

دستاتو الان دیگه زیاد میخوری، همش اون انگشتای کوچولوت تو دهنت هستن. فکر کنم حسابی خوشمزه باشن. از دهنت هم زیاد آب میاد. کم کم داری دندون در میاری.

هر چیزی که میدم دستت، میگیری و توی دهنت میکنی...

وقتی شیر میخوری، یا دستتو روی سرت میذاری تعجب یا با لباسم ور میری یا انگشتامو محکم توی دستات نگه میداری. قلب

ماچ پسر گلم خیلی خیلی دوست دارم. ماچ

در حال خوردن عروسک

اینجا داری به دستای کوچولوت نگاه میکنی

قربون اون قد و بالات برم

پسرم داره کتاب می خونه

بدون شرح...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ایمان جون
24 فروردین 92 22:34
اگه این پارساجونی آخرش ما رو تو چاه ننداخت؟
من هر موقع میام وبلاگش اینقدر هوس یه نی نی کوچولو میکنم بس که این عزیزجون ناز و خوردنیه.
آخه تو چقدر قشنگ نگاه میکنی خاله جوووووووووووونم.دوست دارم هوار تا


ممنون از حضور گرمت
از لطفت بینهایت ممنونم