جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

خرید وسایل نی نی

1391/7/1 20:27
نویسنده : مامان مرضیه
3,065 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به عسل مامانی

حالت خوبه جیگر؟

ماشالله وول خوردنات زیاد شده. قربون اون تکون خوردنت برم. شبا هم که از لگدهای شما خواب ندارم. ایشالله که همیشه حالت خوب باشه. با این تکونای شیرینت به من میفهمونی که سالمم. همیشه خدا پشت و پناهت باشه قند عسلم. قلب

مامانی برات بگه که روز شنبه عصر یعنی اول مهر، با مامان بزرگ و بابا بزرگ رفتیم بازار تا یه خورده از وسایلای شما رو بخریم. نمیدونی که چقدر ذوق و شوق داشتم. هورا

وقتی به پاساژ رسیدم و سیسمونی نوزاد رو دیدم،‌ دلم میخواستم همه رو برات بگیرم. واااااااااااای نمیدونی که چقدر خوشگل بودن.

البته وسایلایی رو که برات گرفتیم از همه اونا خوشگل ترند. وقتی وسایلا رو خریدیم اومدیم خونه و تک تک اونا رو نشون بابایی دادم. بابایی اینقدر خوشحال شد که نگو. لبخند

از همین جا از پدر و مادرم تشکر میکنم که خداییش برام سنگ تموم گذاشتن و بهترین ها رو برای قند عسلم گرفتن. مامان، بابا دستتون بی بلا ماچ

از وسایلای نی نی نازم عکس گرفتم. ایشالله که تو هم خوشت بیاد مامانی.

سرویس خواب

 

سرویس حوله

لباس

جوراب

پشه بند

سرویس بهداشتی

تشک لاستیکی

جغجغه

ساک بچه

کلاه

پیشبند

پتوی اسپانیایی

بالشت شیردهی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
5 مهر 91 11:32
به خوبی خوشی زایمان کنی عزیز دلممم


قربونت عزیزم ایشالله که شما هم وول خوردنای نی نی نازتو حس کنی و سالم اونو در آغوش بگیری


نایسل
5 مهر 91 19:17
مرسی عزیز دلم ....
سیسمونی اش خیلی نازه


قربونت گلم نظر لطفت عزیزم.