جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

رفتم تو 8 ماه هورااااااااااا

1391/7/27 18:16
نویسنده : مامان مرضیه
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی ناز خودم

حالت خوبه عزیزکم؟

الان دقیقا ٣٠ هفته و ٤ روزمه. دیروز ٧ ماهم تموم شد و رفتم تو ٨ ماه. دیگه چیزی نمونده تا دیدن روی ماهت.

ماشالله این چند وقتا، هم تکونات بیشتر شده هم محکمتر. ای جان چه حالی میده وقتی که تو دلم تکون میخوری و ورجه وورجه میری. خدا رو شکر که سالمی.

نفس زندگیم،

دیروز نوبت دکتر داشتم تا طبق روال همیشگی وزن، فشار خون، نبض، دمای بدن و از همه مهمتر قلب کوچولوتو چک کنه. شکر خدا همه چیز خوب بود.

صدای قلب نازتم ضبط کردم تا به بابایی نشون بدم. اینقد قربون صدقت رفت که نگو.

راستی دیروز که خانم ایلانلو (کارشناس مامایی) می خواست صدای قلبتو گوش کنه، دنبالت میگشت. آخه خیلی تکون میخوردی. خیلی خندش گرفته بود. تا پیدات میکرد میرفتی یه جای دیگه. خلاصه اینکه از الان معلومه که چه شیطون و بلایی.

میمیرم برات نفس و عشق زندگیم.

مواظب خودت باش تقریبا دو ماه دیگه مونده تا بیای تو بغل مامان و بابایی.

راستی تو راه برگشت برات یه پیش بند، دندون گیر و یه پلاک "و ان یکاد" گرفتم.

 

اینم عکساش:

دندون گیر

پیش بند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی مامی آندیا
28 مهر 91 23:38
سلام عزیزم بهت تبریک میگم ایشالله شما هم تا چند هفته دیگه کوچولوی نازت رو میبینی و حس زیبای مادر شدن رو درک میکنی . ممنون که لینکم کردی منم شما رو لینک میکنم


سلام عزیز دلم
ممنون که به من سر زدی و لینکم کردی.
مراقب دختر گلت باش و از طرف من ببوسش.
مامان مریم
4 آبان 91 16:29
سلام عزیزم..خیلی برات خوشحالم..امیدوارم که زودتر نی نی قشنگتو ببینی..ودر کنارش خوشبختی رو احساس کنی ممنون که به من سر زدی..



از دعای قشنگت سپاسگذارم.
امیدوارم که شما هم خوشبختی را در کنار خانواده عزیزت احساس کنی.