جیگر طلای من، پارسا جانجیگر طلای من، پارسا جان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

پارسا کوچولو

بازم مامان بزرگ و بابا بزرگ سنگ تموم گذاشتن

1391/7/8 19:31
نویسنده : مامان مرضیه
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم قلب

ایشالله که حالت خوب باشه. الان 27 هفته و 6 روزه که تو دل مامانی. خوشمزه از وول خوردنات لذت میبرم. نمیدونی که چه کیفی داره وقتی همه زندگیت در درون تو رشد میکنه. فرشته

روز چهارشنبه (5 مهر) مامان بزرگ (مادری) زنگ زد و گفت که میخواد بیاد پیشم. خیلی خیلی خوشحال شدم. نزدیکای ساعت 8 شب بود که با بابا بزرگ اومد. خاله و دایی همراه اونا نبودند.

مامان بزرگ و بابا بزرگ رفته بودند بازار تا برای نوه عزیزشون یه خورده وسایل بخرند، بعد از همون راه اومده بودند پیش من. وسایلی رو که برات خریده بودند خیلی قشنگ و ناز بودند. خداییش راضی به این همه زحمت نیستم. دستشون درد نکنه. لبخند

ایشالله که شما سالم به دنیا بیای و با شادی و خوشی از وسایلای قشنگ استفاده کنی. الهی آمین

عزیز دلم از همین جا می بوسمت. ماچ

اینم عکسایی که گرفتم...

شیشه شیر، پستونک و شیشه شور

لباس

رو تختی

تشت لباس

خشک کن لباس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)